jag har varit i skolan i dag.

nu har jag varit i skolan vi hade idrott idag det var kul men det var svårt att hitta ett bord för det fans bara tre bord allså pingis-bord för vi var 8 killar men det bev bara bråk om vi var dubbel på borden det var så jobbigt men först fick vi springa e ja men sen fick vi ha fredagsmys vi fick bara kolla på film men den var bra!
ja nu ska jag spela ett spel så............... bye bye! ........... ååå........ vänta!..........vänta!........vänta li!...........vänta lit..........e!
tycker ni om min sida eller inte å nu vet jag ni tycker jag är tråckig jag vet det är jag hmm! men...... hej.......då!

Kommentarer
Postat av: malin

hej eddie.. vilken fin sida

2008-10-11 @ 17:51:54
URL: http://lillalella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0